Futárszolgálattal történő szállítás
Átvétel FoxPost Csomagautomatából
Általános információk
A rendelés beérkeztét követően ellenőrizzük a raktárkészletet, valamint előre történő fizetés esetén a tranzakció állapotát. Ha minden rendben van, visszaigazoló e-mailben értesítünk a rendelés véglegesítéséről és biztonságosan becsomagoljuk a termékeket. Amennyiben valamelyik megrendelt termék épp nincs raktáron, de várhatóan hamarosan újra készleten lesz, ezt a termékoldalon lévő "Rendelhető" felirat jelzi. Ha rendelésed ilyen termékeket is tartalmaz, a csomag összeállítása a termék raktárunkba érkezését követően történik meg, melynek várható idejéről e-mail üzenetben előzetesen tájékoztatunk. Lehetőséged van a rendelésedből raktáron lévő termékek azonnali kiszállítását kérni, ez esetben a "Rendelhető" státuszú termékeket a beérkezést követően külön csomagban fogod megkapni. Ilyenkor a további csomagokra külön felszámítjuk a weboldalon feltüntetett szállítási díjat. A több csomagban történő kiszállítást a rendelés véglegesítő e-mail megérkezését követően a hello@koreaimaszkok.hu e-mail címre küldött üzenetben kérheted.
Fontos: a csomagot az átvételt követően igyekezz kíméletesen felbontani! Egyrészt azért, hogy a felbontás során ne sérülhessenek meg a benne lévő termékek, másrészt pedig azért, hogy ha a felbontást követően bármilyen okból vissza szeretnéd küldeni a termékeket, az eredeti csomagolást újra fel tudd használni hozzá.
Szállítási díj
A szállítási díj a választott szállítási és fizetési módtól függően, a megrendelni kívánt termékek árát figyelembe véve kerül meghatározásra. A díjak mértékének, illetve a díjmentesség meghatározásául a kosárba helyezett, megrendelni kívánt termékek összértéke szolgál, az esetleg érvényben lévő akciós kedvezmények, illetve a rendeléshez használt kupon kedvezményének levonása után.
Tehát pl. ha 20.000 Ft felett díjmentes a GLS házhozszállítás és a kosárba helyezett termékek összértéke 21.000 Ft, akkor díjmentes a kiszállítás, viszont ha ugyanehhez a rendeléshez igénybe veszel egy 10% kedvezményre jogosítő kupont, akkor ezáltal 18.900 Ft-ra csökken a termékek összértéke, így pedig már nem jár a díjmentesség a szállításra! Természetesen ha ilyen esetben újabb termék kosárbahelyezésével 20.000 Ft fölé növeled a termékek kedvezménnyel csökkentett összértékét, akkor újra díjmentessé válik a szállítás.
A különböző szállítási és fizetési módok díjait az alábbi táblázatban tudod összehasonlítani:
TERMÉK ÖSSZÉRTÉK | < 5.000 Ft | < 20.000 Ft | 20.000 Ft-tól |
GLS házhozszállítás | 1390 Ft | 1390 Ft | INGYENES |
GLS Csomagpont | 1390 Ft | 1390 Ft | INGYENES |
GLS utánvétes fizetés | nem lehetséges | 590 Ft | INGYENES |
FoxPost Csomagautomata | 990 Ft | 990 Ft | INGYENES |
FoxPost utánvétes fizetés | nem lehetséges | 250 Ft | INGYENES |
Futárszolgálattal történő szállítás
A megrendelt termékeket a GLS Futárszolgálat kézbesíti. A szállítás díja 1390 Ft. Utánvétes fizetési mód választása esetén az utánvét felára 590 Ft. A legalább 20.000 Ft értékű megrendeléseket díjmentesen szállítjuk ki és díjmentesen biztosítjuk az utánvétes fizetés lehetőségét is. A termékeket a csomag összeállítását követő 1 munkanapon belül átadjuk a futárszolgálatnak, melyről automatikus e-mail üzenetben értesítünk. Az értesítő e-mail tartalmazza a csomag nyomkövetésére használható hivatkozást (tracking kód). A futár érkezésének 3 órás idősávja a kézbesítés napján jelenik meg a nyomkövetési információk között.
Fenntartjuk a jogot, hogy a csomagot Budapest területén eltérő módon, például saját futárunkkal juttassuk el az általad megadott címre. Ez azonban sem késedelemmel, sem többletköltséggel, sem kényelmetlenséggel nem járhat a részedre!
Házhozszállítás GLS futárral
A futár munkanapokon 9 és 17 óra között a megrendelésnél megadott szállítási címre kézbesíti a csomagot. Az első kézbesítési kísérlet a csomag átvételét követő munkanapon történik.
Fontos: amennyiben az első kézbesítési kísérlet sikertelen (nem tartózkodsz a kiszállítás időpontjában a szállítási címen, vagy a futár nem tudja felvenni veled a kapcsolatot), a GLS Futárszolgálat még két további munkanapon megkísérli a kézbesítést, ám ha ezek sem járnak sikerrel, a csomagot kézbesíthetetlenként visszajuttatja hozzánk. A sikertelen kézbesítés miatt visszaérkezett csomagok újbóli kiszállítását csak a szállítási díj újbóli megfizetését követően tudjuk elvégezni!
Tippek a sikeres házhozszállításhoz:
- csak akkor kérd otthoni címedre a házhozszállítást, ha Te, vagy hozzátartozód munkaidőben át is tudjátok venni
- ha a munkáltatód nem tiltja, érdemes lehet a munkahelyedre kérni a házhozszállítást
- mindig adj meg a szállítási adatoknál minden lényeges információt, ami a futárnak szükséges lehet a kézbesítéshez (pl. lépcsőház, emelet/ajtó, kapucsengő felirata, munkahelyre történő kézbesítés esetén a cégnéven kívül a saját neved is, stb.)
- ha előre nem látható okok miatt a kézbesítés napján mégsem tudod átvenni a csomagot, a kézbesítési kísérlet előtt jelezd ezt a GLS Futárszolgálatnak és egyeztess velük új kézbesítési időpontot, vagy címet
- ha a fentiek nem megoldhatóak, válassz más kézbesítési módot, pl. a GLS CsomagPonton történő átvételt
Átvétel GLS CsomagPonton
A GLS CsomagPont hálózat országos lefedettséggel rendelkezik, többszáz átvevőhellyel, így valószínűleg találni fogsz egyet a közeledben. CsomagPontra történő kézbesítés esetén a GLS Futárszolgálat a csomag átvételét követő munkanapon eljuttatja a csomagot a választott CsomagPontra, majd e-mail üzenetben értesít, hogy átvehető. Az általunk küldött nyomkövető hivatkozáson keresztül is folyamatosan nyomon követhető a kiszállítás állapota.
Fontos: a csomagot a GLS Futárszolgálatnak történő átadást követően 5 munkanapon belül át kell venned a választott CsomagPonton. Ha ez nem történik meg, a GLS Futárszolgálat a csomagot kézbesíthetetlenként visszajuttatja hozzánk. A sikertelen kézbesítés miatt visszaérkezett csomagok újbóli kézbesítését csak a szállítási díj újbóli megfizetését követően tudjuk elvégezni!
Tippek a CsomagPontos kézbesítéshez:
- ha általad rendszeresen látogatott helyen (pl. bevásárlóközpontban, benzinkúton, stb.) üzemel GLS CsomagPont, akkor érdemesebb lehet a házhozszállítás helyett oda kérned a csomagot, hiszen így nem kell a futárhoz igazodnod a kiszállítás napján
- a CsomagPont kiválasztásánál vedd figyelembe a nyitvatartási időt
- utánvétes fizetési mód választása esetén ellenőrizd, hogy a választott CsomagPonton van-e lehetőség a bankkártyás fizetésre, vagy csak készpénzt fogadnak el
Átvétel FoxPost Csomagautomatából
A FoxPost csomagautomata hálózat országos lefedettséggel rendelkezik, több, mint száz automata átvevőhellyel, így valószínűleg találni fogsz egyet a közeledben. A szállítás díja 990 Ft. Utánvétes fizetési mód választása esetén az utánvét felára 250 Ft. A legalább 20.000 Ft értékű megrendeléseket díjmentesen szállítjuk ki és díjmentesen biztosítjuk az utánvétes fizetés lehetőségét is. A csomagautomatába rendelt csomagokat a rendelések mennyiségétől függően legalább heti 2 alkalommal helyezzük el a FoxPost csomagfeladó automatájában, a csomagok pedig a feladás napján, a FoxPost által közzétett automataürítési időpontban kerülnek a FoxPost csomagtovábbítást végző munkatársához. A FoxPost munkatársai ezt követően 2 munkanapon belül eljuttatják csomagodat az általad választott csomagautomatába, majd SMS és e-mail üzenetben értesítenek, hogy átveheted a csomagot az automatából. Az általunk küldött nyomkövető hivatkozáson keresztül is folyamatosan nyomon követhető a kiszállítás állapota. A csomagfelvételhez az automatánál szükséged lesz a FoxPost által üzenetben küldött nyitókódra! Bővebb információ a csomag átvételéről: https://foxpost.hu/csomagatvetel
Fontos: a csomagot a FoxPost értesítő üzenetét követően 3 napon belül át kell venned a választott csomagautomatából! Ha ez nem történik meg, a FoxPost a csomagot kézbesíthetetlenként visszajuttatja hozzánk. A sikertelen kézbesítés miatt visszaérkezett csomagok újbóli kézbesítését csak a szállítási díj újbóli megfizetését követően tudjuk elvégezni!
Tippek a csomagautomatás kézbesítéshez:
- ha általad rendszeresen látogatott helyen (pl. bevásárlóközpontban, stb.) üzemel FoxPost csomagautomata, akkor érdemesebb lehet a házhozszállítás helyett oda kérned a csomagot, hiszen így nem kell a futárhoz igazodnod a kiszállítás napján, ráadásul a kiszállítás díja is kedvezőbb.
- a csomagautomata kiválasztásánál vedd figyelembe a nyitvatartási időt
- utánvétes fizetési mód választása esetén az utánvét díját kizárólag bankkártyával fogod tudni kiegyenlíteni a csomagautomatánál, készpénzes fizetésre nincs lehetőség! Emiatt szerintünk FoxPost csomagautomatába történő rendelés esetén kényelmesebb, ha a weboldalunkon a SimplePay felületén keresztül fizetsz bankkártyáddal a megrendeléskor, hiszen így az utánvét díját is megspórolod és a csomagfelvételnél már nem lesz szükség a bankkártyád használatára. De természetesen az utánvétes fizetési módot is választhatod, ha számodra az a kényelmesebb!
Panaszkezelés
Tapasztalataink alapján a GLS Futárszolgálat hazánkban a legmegbízhatóbbak közé tartozik, ezért választottuk őket szállító partnerünknek. Ettől függetlenül, a legnagyobb gondosság mellett is előfordulhat, hogy valami probléma történik a kiszállított csomaggal.
Mi a teendő, ha elvész a csomagod és nem kapod meg?
Haladéktalanul vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy újraküldhessük neked a megrendelt termékeket. A reklamációt mi intézzük a futárszolgálattal.
Mi a teendő, ha sérülten kapod meg a termékeket?
Ha már az átvételkor látod, hogy sérült a csomag, rögtön bontsd fel és ellenőrizd a tartalmát! Amennyiben a csomagban lévő termékek is megsérültek, a GLS futár kárjegyzőkönyvet tölt ki és visszajuttatja hozzánk a sérült csomagot, mi pedig újraküldjük neked a hibátlan termékeket.
Ha FoxPost csomagautomatában találod sérülten a csomagod, készíts fotókat a sérült termékről, a csomag külső és belső állapotáról (a térkitöltő anyagokról is), majd a FoxPost bejelentő űrlapján küldd be panaszodat a fényképekkel együtt az itt található leírás szerint: https://foxpost.hu/csomagatvetel
Ha csak az átvételt és a csomag kibontását követően veszed észre a termékek sérülését, azonnal készíts a csomagolás és a termékek állapotát dokumentáló fotókat, majd küldd el nekünk a képeket. Legjobb, ha okostelefonnal készíted a fotókat, mert így a kép adatai közé bekerül a kép készítésének időpontja és helyszíne, ami megerősíti a képek hitelességét. Küldd el nekünk a képeket, a sérült termékek nevét és mennyiségét, valamint a rendelkezésedre álló további lényeges információkat. Mi újraküldjük neked a termékeket és tájékoztatunk róla, hogyan adhatod vissza a sérült termékeket a futárnak.
További információk
A fizetéssel kapcsolatos információkat itt olvashatod el.
A szállítási és fizetési módokra, a megrendelések teljesítésére vonatkozó jogi információkat, valamint a fogyasztói tájékoztatót az Általános Szerződési Feltételekben találod.
Maradt még kérdésed?
Nagyon fontosnak tartjuk, hogy ne csak a megrendelt termékekkel, hanem a teljes vásárlási folyamattal és ügyfélszolgálatunkkal is elégedett legyél. Úgyhogy ragadj telefont, vagy küldj egy e-mailt és máris megválaszoljuk!