Általános információk

Futárszolgálattal történő szállítás

Házhozszállítás GLS futárral

Átvétel GLS CsomagPonton

Átvétel FoxPost Csomagautomatából

Futárszolgálat panaszkezelés

Személyes átvétel

További információk

Általános információk

A rendelés beérkeztét követően ellenőrizzük a raktárkészletet, valamint előre történő fizetés esetén a tranzakció állapotát. Ha minden rendben van, visszaigazoló e-mailben értesítünk a rendelés véglegesítéséről és biztonságosan becsomagoljuk a termékeket. Amennyiben valamelyik megrendelt termék épp nincs raktáron, de várhatóan hamarosan újra készleten lesz, ezt a termékoldalon lévő "Rendelhető" felirat jelzi. Ha rendelésed ilyen termékeket is tartalmaz, a csomag összeállítása a termék raktárunkba érkezését követően történik meg, melynek várható idejéről e-mail üzenetben előzetesen tájékoztatunk. Lehetőséged van a rendelésedből raktáron lévő termékek azonnali kiszállítását kérni, ez esetben a "Rendelhető" státuszú termékeket a beérkezést követően külön csomagban fogod megkapni. Ilyenkor a további csomagokra külön felszámítjuk a weboldalon feltüntetett szállítási díjat. A több csomagban történő kiszállítást a rendelés véglegesítő e-mail megérkezését követően a hello@koreaimaszkok.hu e-mail címre küldött üzenetben kérheted.

Fontos: a csomagot az átvételt követően igyekezz kíméletesen felbontani! Egyrészt azért, hogy a felbontás során ne sérülhessenek meg a benne lévő termékek, másrészt pedig azért, hogy ha a felbontást követően bármilyen okból vissza szeretnéd küldeni a termékeket, az eredeti csomagolást újra fel tudd használni hozzá.

Szállítási díj

A szállítási díj a választott szállítási és fizetési módtól függően, a megrendelni kívánt termékek árát figyelembe véve kerül meghatározásra. A díjak mértékének, illetve a díjmentesség meghatározásául a kosárba helyezett, megrendelni kívánt termékek összértéke szolgál, az esetleg érvényben lévő akciós kedvezmények, illetve a rendeléshez használt kupon kedvezményének levonása után. 

Tehát pl. ha 20.000 Ft felett díjmentes a GLS házhozszállítás és a kosárba helyezett termékek összértéke 21.000 Ft, akkor díjmentes a kiszállítás, viszont ha ugyanehhez a rendeléshez igénybe veszel egy 10% kedvezményre jogosítő kupont, akkor ezáltal 18.900 Ft-ra csökken a termékek összértéke, így pedig már nem jár a díjmentesség a szállításra! Természetesen ha ilyen esetben újabb termék kosárbahelyezésével 20.000 Ft fölé növeled a termékek kedvezménnyel csökkentett összértékét, akkor újra díjmentessé válik a szállítás.

A különböző szállítási és fizetési módok díjait az alábbi táblázatban tudod összehasonlítani:

TERMÉK ÖSSZÉRTÉK < 5.000 Ft < 20.000 Ft 20.000 Ft-tól
GLS házhozszállítás 1390 Ft 1390 Ft INGYENES
GLS Csomagpont 1390 Ft 1390 Ft INGYENES
GLS utánvétes fizetés nem lehetséges 590 Ft INGYENES
FoxPost Csomagautomata 990 Ft 990 Ft INGYENES
FoxPost utánvétes fizetés nem lehetséges 250 Ft INGYENES
Személyes átvétel INGYENES INGYENES INGYENES

Futárszolgálattal történő szállítás

A megrendelt termékeket a GLS Futárszolgálat kézbesíti. A szállítás díja 1390 Ft. Utánvétes fizetési mód választása esetén az utánvét felára 590 Ft. A legalább 20.000 Ft értékű megrendeléseket díjmentesen szállítjuk ki és díjmentesen biztosítjuk az utánvétes fizetés lehetőségét is. A termékeket a csomag összeállítását követő 1 munkanapon belül átadjuk a futárszolgálatnak, melyről automatikus e-mail üzenetben értesítünk. Az értesítő e-mail tartalmazza a csomag nyomkövetésére használható hivatkozást (tracking kód). A futár érkezésének 3 órás idősávja a kézbesítés napján jelenik meg a nyomkövetési információk között.

Fenntartjuk a jogot, hogy a csomagot Budapest területén eltérő módon, például saját futárunkkal juttassuk el az általad megadott címre. Ez azonban sem késedelemmel, sem többletköltséggel, sem kényelmetlenséggel nem járhat a részedre!

Házhozszállítás GLS futárral

A futár munkanapokon 9 és 17 óra között a megrendelésnél megadott szállítási címre kézbesíti a csomagot. Az első kézbesítési kísérlet a csomag átvételét követő munkanapon történik. 

Fontos: amennyiben az első kézbesítési kísérlet sikertelen (nem tartózkodsz a kiszállítás időpontjában a szállítási címen, vagy a futár nem tudja felvenni veled a kapcsolatot), a GLS Futárszolgálat még két további munkanapon megkísérli a kézbesítést, ám ha ezek sem járnak sikerrel, a csomagot kézbesíthetetlenként visszajuttatja hozzánk. A sikertelen kézbesítés miatt visszaérkezett csomagok újbóli kiszállítását csak a szállítási díj újbóli megfizetését követően tudjuk elvégezni!

Tippek a sikeres házhozszállításhoz:

  1. csak akkor kérd otthoni címedre a házhozszállítást, ha Te, vagy hozzátartozód munkaidőben át is tudjátok venni
  2. ha a munkáltatód nem tiltja, érdemes lehet a munkahelyedre kérni a házhozszállítást
  3. mindig adj meg a szállítási adatoknál minden lényeges információt, ami a futárnak szükséges lehet a kézbesítéshez (pl. lépcsőház, emelet/ajtó, kapucsengő felirata, munkahelyre történő kézbesítés esetén a cégnéven kívül a saját neved is, stb.)
  4. ha előre nem látható okok miatt a kézbesítés napján mégsem tudod átvenni a csomagot, a kézbesítési kísérlet előtt jelezd ezt a GLS Futárszolgálatnak és egyeztess velük új kézbesítési időpontot, vagy címet
  5. ha a fentiek nem megoldhatóak, válassz más kézbesítési módot, pl. a GLS CsomagPonton történő átvételt

Átvétel GLS CsomagPonton

A GLS CsomagPont hálózat országos lefedettséggel rendelkezik, többszáz átvevőhellyel, így valószínűleg találni fogsz egyet a közeledben. CsomagPontra történő kézbesítés esetén a GLS Futárszolgálat a csomag átvételét követő munkanapon eljuttatja a csomagot a választott CsomagPontra, majd e-mail üzenetben értesít, hogy átvehető. Az általunk küldött nyomkövető hivatkozáson keresztül is folyamatosan nyomon követhető a kiszállítás állapota.

Fontos: a csomagot a GLS Futárszolgálatnak történő átadást követően 5 munkanapon belül át kell venned a választott CsomagPonton. Ha ez nem történik meg, a GLS Futárszolgálat a csomagot kézbesíthetetlenként visszajuttatja hozzánk. A sikertelen kézbesítés miatt visszaérkezett csomagok újbóli kézbesítését csak a szállítási díj újbóli megfizetését követően tudjuk elvégezni!

Tippek a CsomagPontos kézbesítéshez:

  1. ha általad rendszeresen látogatott helyen (pl. bevásárlóközpontban, benzinkúton, stb.) üzemel GLS CsomagPont, akkor érdemesebb lehet a házhozszállítás helyett oda kérned a csomagot, hiszen így nem kell a futárhoz igazodnod a kiszállítás napján
  2. a CsomagPont kiválasztásánál vedd figyelembe a nyitvatartási időt
  3. utánvétes fizetési mód választása esetén ellenőrizd, hogy a választott CsomagPonton van-e lehetőség a bankkártyás fizetésre, vagy csak készpénzt fogadnak el

Átvétel FoxPost Csomagautomatából

A FoxPost csomagautomata hálózat országos lefedettséggel rendelkezik, több, mint száz automata átvevőhellyel, így valószínűleg találni fogsz egyet a közeledben. A szállítás díja 990 Ft. Utánvétes fizetési mód választása esetén az utánvét felára 250 Ft. A legalább 20.000 Ft értékű megrendeléseket díjmentesen szállítjuk ki és díjmentesen biztosítjuk az utánvétes fizetés lehetőségét is. A csomagautomatába rendelt csomagokat a rendelések mennyiségétől függően legalább heti 2 alkalommal helyezzük el a FoxPost csomagfeladó automatájában, a csomagok pedig a feladás napján, a FoxPost által közzétett automataürítési időpontban kerülnek a FoxPost csomagtovábbítást végző munkatársához. A FoxPost munkatársai ezt követően 2 munkanapon belül eljuttatják csomagodat az általad választott csomagautomatába, majd SMS és e-mail üzenetben értesítenek, hogy átveheted a csomagot az automatából. Az általunk küldött nyomkövető hivatkozáson keresztül is folyamatosan nyomon követhető a kiszállítás állapota. A csomagfelvételhez az automatánál szükséged lesz a FoxPost által üzenetben küldött nyitókódra! Bővebb információ a csomag átvételéről: https://foxpost.hu/csomagatvetel

Fontos: a csomagot a FoxPost értesítő üzenetét követően 3 napon belül át kell venned a választott csomagautomatából! Ha ez nem történik meg, a FoxPost a csomagot kézbesíthetetlenként visszajuttatja hozzánk. A sikertelen kézbesítés miatt visszaérkezett csomagok újbóli kézbesítését csak a szállítási díj újbóli megfizetését követően tudjuk elvégezni!

Tippek a csomagautomatás kézbesítéshez:

  1. ha általad rendszeresen látogatott helyen (pl. bevásárlóközpontban, stb.) üzemel FoxPost csomagautomata, akkor érdemesebb lehet a házhozszállítás helyett oda kérned a csomagot, hiszen így nem kell a futárhoz igazodnod a kiszállítás napján, ráadásul a kiszállítás díja is kedvezőbb.
  2. a csomagautomata kiválasztásánál vedd figyelembe a nyitvatartási időt
  3. utánvétes fizetési mód választása esetén az utánvét díját kizárólag bankkártyával fogod tudni kiegyenlíteni a csomagautomatánál, készpénzes fizetésre nincs lehetőség! Emiatt szerintünk FoxPost csomagautomatába történő rendelés esetén kényelmesebb, ha a weboldalunkon a SimplePay felületén keresztül fizetsz bankkártyáddal a megrendeléskor, hiszen így az utánvét díját is megspórolod és a csomagfelvételnél már nem lesz szükség a bankkártyád használatára. De természetesen az utánvétes fizetési módot is választhatod, ha számodra az a kényelmesebb!

Panaszkezelés

Tapasztalataink alapján a GLS Futárszolgálat hazánkban a legmegbízhatóbbak közé tartozik, ezért választottuk őket szállító partnerünknek. Ettől függetlenül, a legnagyobb gondosság mellett is előfordulhat, hogy valami probléma történik a kiszállított csomaggal. 

Mi a teendő, ha elvész a csomagod és nem kapod meg?

Haladéktalanul vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy újraküldhessük neked a megrendelt termékeket. A reklamációt mi intézzük a futárszolgálattal.

Mi a teendő, ha sérülten kapod meg a termékeket?

Ha már az átvételkor látod, hogy sérült a csomag, rögtön bontsd fel és ellenőrizd a tartalmát! Amennyiben a csomagban lévő termékek is megsérültek, a GLS futár kárjegyzőkönyvet tölt ki és visszajuttatja hozzánk a sérült csomagot, mi pedig újraküldjük neked a hibátlan termékeket.

Ha FoxPost csomagautomatában találod sérülten a csomagod, készíts fotókat a sérült termékről, a csomag külső és belső állapotáról (a térkitöltő anyagokról is), majd a FoxPost bejelentő űrlapján küldd be panaszodat a fényképekkel együtt az itt található leírás szerint: https://foxpost.hu/csomagatvetel 

Ha csak az átvételt és a csomag kibontását követően veszed észre a termékek sérülését, azonnal készíts a csomagolás és a termékek állapotát dokumentáló fotókat, majd küldd el nekünk a képeket. Legjobb, ha okostelefonnal készíted a fotókat, mert így a kép adatai közé bekerül a kép készítésének időpontja és helyszíne, ami megerősíti a képek hitelességét. Küldd el nekünk a képeket, a sérült termékek nevét és mennyiségét, valamint a rendelkezésedre álló további lényeges információkat. Mi újraküldjük neked a termékeket és tájékoztatunk róla, hogyan adhatod vissza a sérült termékeket  a futárnak.

Személyes átvétel

A megrendelt termékek személyes átvétele díjmentes, utánvétes fizetési módot választva az utánvét is díjmentes. Az utánvét kiegyenlítése átvételkor, készpénzben történik, bankkártyás fizetésre nincs lehetőség!

A személyes átvétellel rendelt termékeket előzetesen egyeztetett időpontban, a megrendelést követő 7 munkanapon belül tudod átvenni.

A munkanapokon 15:00 óráig beérkezett megrendelések már a megrendelés napján átvehetőek 17:00 órától, ha a megrendelt termékek raktáron vannak. Amennyiben valamelyik megrendelt termék épp nincs raktáron, de várhatóan hamarosan újra készleten lesz, ezt a termékoldalon lévő "Rendelhető" felirat jelzi. Ha rendelésed ilyen termékeket is tartalmaz, lehetőséged van a rendelés több részletben történő személyes átvételére díjmentesen. 

Személyes átvételi pont: 1121 Budapest, Fácános tér 1. munkanapokon, 9-19 óra között.

Fontos: Az átvétel pontos időpontját minden esetben előzetesen egyeztetned kell a 06 30 640-0953 telefonszámon!

További információk

A fizetéssel kapcsolatos információkat itt olvashatod el.

A szállítási és fizetési módokra, a megrendelések teljesítésére vonatkozó jogi információkat, valamint a fogyasztói tájékoztatót az Általános Szerződési Feltételekben találod.

Maradt még kérdésed?

Nagyon fontosnak tartjuk, hogy ne csak a megrendelt termékekkel, hanem a teljes vásárlási folyamattal és ügyfélszolgálatunkkal is elégedett legyél. Úgyhogy ragadj telefont, vagy küldj egy e-mailt és máris megválaszoljuk!

Ha viszont már mindent tudsz, kezdődhet a vásárlás. Jó KoreaiMaszkolást! :)