Fizetés utánvéttel a csomag átvételekor
Általános információk
A webáruházban a minimális rendelési érték 5000 Ft, szállítási költség nélkül. A megrendelt termékek árát többféle módon is kiegyenlítheted. Az alábbiakban összefoglaltuk a különböző fizetési módokhoz kapcsolódó tudnivalókat.
"Fizetés bankkártyával" - SimplePay online bankkártyás fizetés
Ha rendelkezel MasterCard, Maestro, Visa, vagy Visa Electron bankkártyával, ez a leggyorsabb és legkényelmesebb fizetési mód. A "Rendelés fizetési kötelezettséggel" gomb megnyomását követően a weboldal átirányít a SimplePay biztonságos online fizetési felületére, ahol a kártyaadatok -vagy SimplePay regisztrációs adataid - sikeres megadását, majd a mobilbanki alkalmazásban, vagy SMS-ben kapott kóddal történő jóváhyagást követően követően automatikusan megtörténik a fizetési tranzakció. A fizetési folyamat végén a rendszer visszairányít a KoreaiMaszkok.hu weboldalra, ahol megtekintheted a tranzakció eredményét - erről egyébként mind a SimplePay rendszere, mind a KoreaiMaszkok.hu webáruház értesítő e-mail üzenetben is tájékoztat. A sikeres fizetést követően nincs más dolgod, mint várni a futárt a csomaggal.
Biztonságos ez a fizetési mód?
Röviden: teljesen biztonságos! Érzékeny bankkártyaadataidat az OTP Mobil Kft. által üzemeltetett SimplePay felületen adod meg, a KoreaiMaszkok.hu webáruházba csak a tranzakció sikeres, vagy sikertelen állapota érkezik meg. Webáruházunk biztonságos HTTPS protokollt használ a megrendelési folyamat és a SimplePay rendszerével történő kommunikáció során, így biztos lehetsz benne, hogy a megadott adatok nem kerülnek illetéktelen kézbe és nem történik velük visszaélés.
Milyen problémák léphetnek fel a fizetési folyamat során?
- Időtúllépési hiba: a SimplePay fizetési felületén 5 perc áll rendelkezésedre a kártyaadatok beküldésére. Ha túlléped ezt az időt, a rendszer visszairányít a KoreaiMaszkok.hu webáruházba és a tranzakció meghiúsul. Érdemes tehát a fizetési folyamat megkezdése előtt előkeresni a bankkártyát!
- A tranzakciót mobilbanki alkalmazásodból, vagy az SMS-ben kapott kód megadásával jóvá kell hagynod. Ha ezt nem teszed meg, a fizetés sikertelen lesz! Ha nem működik, ismeretlen számodra a jóváhagyás folyamata, kártyakibocsátó bankodtól kérhetsz bővebb információt.
- Ha hibás kártyaadatokat adsz meg, a SimplePay felületén lehetőséged van a helyes adatokra módosítani. Ha valami miatt mégsem sikerül (pl. fejből próbálod beírni, mert nincs kéznél a kártya), a "Vissza a kereskedő oldalára" hivatkozásra kattintva megszakíthatod a fizetési folyamatot. A tranzakció ez esetben természetesen meghiúsul.
- Előfordulhat, hogy nincs a bankkártyához tartozó folyószámlán elegendő összeg, vagy egyszerűen csak meghaladtad a bankkártyára beállított napi vásárlási limitet. A tranzakció ilyen esetben is meghiúsul.
Mi a teendő sikertelen bankkártyás fizetés esetén?
Ha a tranzakció meghiúsul, a megrendelés érvénytelen, de nem kerül automatikusan törlésre! Amennyiben újra el szeretnéd küldeni a megrendelést, a sikertelen tranzakció után megjelenő tájékoztató oldalon az "IDE KATTINTVA újrakezdheted a megrendelést" hivatkozásra kattintva egyszerűen megteheted, nem kell ismét egyesével a kosárba tenned a termékeket. A sikeres újrarendelést követően fogjuk törölni a korábbi, sikertelen rendelést.
FONTOS: előfordulhat, hogy a sikertelen rendelés olyan terméket is tartalmaz, amelyből nem áll rendelkezésre elegendő mennyiség az újabb rendelés leadásához. Ilyen esetben a legegyszerűbb, ha rögtön felhívsz minket, mi töröljük a sikertelen rendelést, így újra le tudod adni az alacsony készlettel rendelkező termékekre is!
A bankkártya elutasításának okáról számlavezető bankodnál érdeklődhetsz, nekünk nem áll rendelkezésünkre erre vonatkozó információ.
"Fizetés banki átutalással"
A megrendelés összegét az alábbi bankszámlára történő átutalással, vagy banki befizetéssel is kiegyenlítheted:
Bankszámlaszám: 11712073-21460241
Számlavezető bank: OTP
IBAN: HU29117120732146024100000000
SWIFT: OTPVHUHB
Számlatulajdonos: Kotrax Europe Kft.
Az átutalás közleményében tüntesd fel a rendelésazonosítót!
Ez a fizetési mód az utalást kezdeményző banktól függően hosszabb időt is igénybe vehet - például előfordulhat, hogy egy péntek este indított online banki átutalás csak a hétvégét követő első munkanap reggelén lesz teljesítve. A banki átutalásos megrendeléseknél 5 napon keresztül tartjuk lefoglalva számodra a megrendelt termékeket. Ha ennél később érkezik meg bankszámlánkra az utalás összege, előfordulhat, hogy egyes megrendelt termékekből ideiglenes készlethiány alakul ki.
Az átutalt összeg beérkezéséről e-mail üzenetben tájékoztatunk, majd összeállítjuk a csomagot és a választott kézbesítési módnak megfelelően átadjuk a futárszolgálatnak, vagy előkészítjük a személyes átvételre.
"Fizetés utánvéttel"
A megrendelés árát a csomag átvételekor fizetheted ki az alábbiak szerint:
- személyes átvétel esetén készpénzben, értéktől függetlenül
- GLS futárral történő házhozszállítás esetén a futárnak készpénzben, vagy bankkártyával. Csak 5.000 Ft érték feletti termékrendelés esetén választható!
- GLS CsomagPonton történő átvétel esetén a választott CsomagPonton feltüntetett fizetési módnak megfelelően készpénzben, vagy bankkártyával. Csak 5.000 Ft érték feletti termékrendelés esetén választható!
- FoxPost Csomagautomatából történő átvétel esetén a csomagautomatán történő bankkártyás fizetéssel. Csak 5.000 Ft érték feletti termékrendelés esetén választható!
Az utánvétes fizetési mód díja a GLS futárral történő házhozszállítás, vagy GLS CsomagPonton történő átvétel esetén 590 Ft, de a legalább 20.000 Ft értékű megrendeléseknél mind a házhozszállítás, mind az utánvét díjmentes. FoxPost Csomagautomatába történő kézbesítés esetén 250 Ft, de a legalább 20.000 Ft értékű megrendeléseknél mind a szállítás, mind az utánvét díjmentes. Személyes átvétel esetén az utánvét a megrendelés értékétől függetlenül díjmentes.
További információk
A szállítással kapcsolatos információkat itt olvashatod el.
A szállítási és fizetési módokra, a megrendelések teljesítésére vonatkozó jogi információkat, valamint a fogyasztói tájékoztatót az Általános Szerződési Feltételekben találod.
Maradt még kérdésed?
Nagyon fontosnak tartjuk, hogy ne csak a megrendelt termékekkel, hanem a teljes vásárlási folyamattal és ügyfélszolgálatunkkal is elégedett legyél. Úgyhogy ragadj telefont, vagy küldj egy e-mailt és máris megválaszoljuk!