Általános információk

Online fizetés bankkártyával

Fizetés banki átutalással

Fizetés utánvéttel a csomag átvételekor

További információk

Általános információk

A webáruházban a minimális rendelési érték 5000 Ft, szállítási költség nélkül. A megrendelt termékek árát többféle módon is kiegyenlítheted. Az alábbiakban összefoglaltuk a különböző fizetési módokhoz kapcsolódó tudnivalókat.

"Fizetés bankkártyával" - SimplePay online bankkártyás fizetés

Ha rendelkezel MasterCard, Maestro, Visa, vagy Visa Electron bankkártyával, ez a leggyorsabb és legkényelmesebb fizetési mód. A "Rendelés fizetési kötelezettséggel" gomb megnyomását követően a weboldal átirányít a SimplePay biztonságos online fizetési felületére, ahol a kártyaadatok -vagy SimplePay regisztrációs adataid - sikeres megadását, majd a mobilbanki alkalmazásban, vagy SMS-ben kapott kóddal történő jóváhyagást követően követően automatikusan megtörténik a fizetési tranzakció. A fizetési folyamat végén a rendszer visszairányít a KoreaiMaszkok.hu weboldalra, ahol megtekintheted a tranzakció eredményét - erről egyébként mind a SimplePay rendszere, mind a KoreaiMaszkok.hu webáruház értesítő e-mail üzenetben is tájékoztat. A sikeres fizetést követően nincs más dolgod, mint várni a futárt a csomaggal.

Biztonságos ez a fizetési mód?

Röviden: teljesen biztonságos! Érzékeny bankkártyaadataidat az OTP Mobil Kft. által üzemeltetett SimplePay felületen adod meg, a KoreaiMaszkok.hu webáruházba csak a tranzakció sikeres, vagy sikertelen állapota érkezik meg. Webáruházunk biztonságos HTTPS protokollt használ a megrendelési folyamat és a SimplePay rendszerével történő kommunikáció során, így biztos lehetsz benne, hogy a megadott adatok nem kerülnek illetéktelen kézbe és nem történik velük visszaélés.

Milyen problémák léphetnek fel a fizetési folyamat során?

  1. Időtúllépési hiba: a SimplePay fizetési felületén 5 perc áll rendelkezésedre a kártyaadatok beküldésére. Ha túlléped ezt az időt, a rendszer visszairányít a KoreaiMaszkok.hu webáruházba és a tranzakció meghiúsul. Érdemes tehát a fizetési folyamat megkezdése előtt előkeresni a bankkártyát!
  2. A tranzakciót mobilbanki alkalmazásodból, vagy az SMS-ben kapott kód megadásával jóvá kell hagynod. Ha ezt nem teszed meg, a fizetés sikertelen lesz! Ha nem működik, ismeretlen számodra a jóváhagyás folyamata, kártyakibocsátó bankodtól kérhetsz bővebb információt.
  3. Ha hibás kártyaadatokat adsz meg, a SimplePay felületén lehetőséged van a helyes adatokra módosítani. Ha valami miatt mégsem sikerül (pl. fejből próbálod beírni, mert nincs kéznél a kártya), a "Vissza a kereskedő oldalára" hivatkozásra kattintva megszakíthatod a fizetési folyamatot. A tranzakció ez esetben természetesen meghiúsul.
  4. Előfordulhat, hogy nincs a bankkártyához tartozó folyószámlán elegendő összeg, vagy egyszerűen csak meghaladtad a bankkártyára beállított napi vásárlási limitet. A tranzakció ilyen esetben is meghiúsul.

Mi a teendő sikertelen bankkártyás fizetés esetén?

Ha a tranzakció meghiúsul, a megrendelés érvénytelen, de nem kerül automatikusan törlésre! Amennyiben újra el szeretnéd küldeni a megrendelést, a sikertelen tranzakció után megjelenő tájékoztató oldalon az "IDE KATTINTVA újrakezdheted a megrendelést" hivatkozásra kattintva egyszerűen megteheted, nem kell ismét egyesével a kosárba tenned a termékeket. A sikeres újrarendelést követően fogjuk törölni a korábbi, sikertelen rendelést.
FONTOS: előfordulhat, hogy a sikertelen rendelés olyan terméket is tartalmaz, amelyből nem áll rendelkezésre elegendő mennyiség az újabb rendelés leadásához. Ilyen esetben a legegyszerűbb, ha rögtön felhívsz minket, mi töröljük a sikertelen rendelést, így újra le tudod adni az alacsony készlettel rendelkező termékekre is!

A bankkártya elutasításának okáról számlavezető bankodnál érdeklődhetsz, nekünk nem áll rendelkezésünkre erre vonatkozó információ.

"Fizetés banki átutalással"

A megrendelés összegét az alábbi bankszámlára történő átutalással, vagy banki befizetéssel is kiegyenlítheted:

Bankszámlaszám: 11712073-21460241
Számlavezető bank: OTP
IBAN: HU29117120732146024100000000
SWIFT: OTPVHUHB
Számlatulajdonos: Kotrax Europe Kft.

Az átutalás közleményében tüntesd fel a rendelésazonosítót!

Ez a fizetési mód az utalást kezdeményző banktól függően hosszabb időt is igénybe vehet - például előfordulhat, hogy egy péntek este indított online banki átutalás csak a hétvégét követő első munkanap reggelén lesz teljesítve. A banki átutalásos megrendeléseknél 5 napon keresztül tartjuk lefoglalva számodra a megrendelt termékeket. Ha ennél később érkezik meg bankszámlánkra az utalás összege, előfordulhat, hogy egyes megrendelt termékekből ideiglenes készlethiány alakul ki.

Az átutalt összeg beérkezéséről e-mail üzenetben tájékoztatunk, majd összeállítjuk a csomagot és a választott kézbesítési módnak megfelelően átadjuk a futárszolgálatnak, vagy előkészítjük a személyes átvételre.

"Fizetés utánvéttel"

A megrendelés árát a csomag átvételekor fizetheted ki az alábbiak szerint:

  1. személyes átvétel esetén készpénzben, értéktől függetlenül
  2. GLS futárral történő házhozszállítás esetén a futárnak készpénzben, vagy bankkártyával. Csak 5.000 Ft érték feletti termékrendelés esetén választható!
  3. GLS CsomagPonton történő átvétel esetén a választott CsomagPonton feltüntetett fizetési módnak megfelelően készpénzben, vagy bankkártyával.  Csak 5.000 Ft érték feletti termékrendelés esetén választható!
  4. FoxPost Csomagautomatából történő átvétel esetén a csomagautomatán történő bankkártyás fizetéssel. Csak 5.000 Ft érték feletti termékrendelés esetén választható!

Az utánvétes fizetési mód díja a GLS futárral történő házhozszállítás, vagy GLS CsomagPonton történő átvétel esetén 590 Ft, de a legalább 20.000 Ft értékű megrendeléseknél mind a házhozszállítás, mind az utánvét díjmentes. FoxPost Csomagautomatába történő kézbesítés esetén 250 Ft, de a legalább 20.000 Ft értékű megrendeléseknél mind a szállítás, mind az utánvét díjmentes. Személyes átvétel esetén az utánvét a megrendelés értékétől függetlenül díjmentes.

További információk

A szállítással kapcsolatos információkat itt olvashatod el.

A szállítási és fizetési módokra, a megrendelések teljesítésére vonatkozó jogi információkat, valamint a fogyasztói tájékoztatót az Általános Szerződési Feltételekben találod.

Maradt még kérdésed?

Nagyon fontosnak tartjuk, hogy ne csak a megrendelt termékekkel, hanem a teljes vásárlási folyamattal és ügyfélszolgálatunkkal is elégedett legyél. Úgyhogy ragadj telefont, vagy küldj egy e-mailt és máris megválaszoljuk!

Ha viszont már mindent tudsz, kezdődhet a vásárlás. Jó KoreaiMaszkolást! :)